kolmapäev, mai 23, 2018

M. L. Kanarbik "Tubli tüdruk" (mai IV)

223 lk
2013, Pegasus

Tutvumine erootiliste romaanidega jätkub. Esmalt siis seetõttu, et hinnata käsikirja, mille lugemist ning avaldamise otsust minult oodatakse.

"Tubli tüdruk" kohta võin tunnustavalt öelda, et see polnud vähemalt varjundite otsene koopia. Lugu kulges nagu teises rütmis ja veidi teises suunas. Samas oli kogu aeg nagu liikumine kuhugi... kuhu minu arust ei jõutud. Sisu kokkuvõtet võid lugeda kirjastuse kodulehelt: Tubli tüdruk!

Selles raamatus polnud nii palju panustatud ka erootilistele stseenidele, vaid aegajalt tundus hoopis, et tegu oli BDSM elustiili tutvustava brožüüriga... kuigi praktikasse seda nende kaante vahel väga ei pandud... sest enne sai raamat otsa.

Kuna guugeldades autori kohta midagi välja ei tulnud, siis eeldan, et tegu on pseudonüümiga. Nii et mingil põhjusel pole autor igatahes soovinud enda nime sellele loole külge panna. Eestlaste eelarvamuste tõttu?

Ülimalt kiita ei oska. Ootamatult sai otsa. Samas laita ka väga ei ole vaja. Selline tubli teos.

***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 15 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda meie vastavatud e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Kommentaare ei ole: