pühapäev, mai 06, 2018

S. Day "Alasti" (mai II)

320 lk
2014, Helios

Oeh...
Misssssasja ma nüüd lugesin???

Teema on siis selles, et olen oma kirjastamisega jõudnud nii kaugele, et üks Eesti autor pakub mulle avaldamiseks täiskasvanutele mõeldud erootilist romaani. Väikse kirjastajana püüan riske hoida võimalikult madalana ehk et ei saa väga suurelt riskida. Seega mõtlesin, et viin ennast enne käsikirjaga süviti tutvumist paremini kurssi seniste menukate erootiliste romaanidega.

Menukad... no see on muidugi alati ka küsitav, sest kuidas seda mõõta? Samas- Crossfire seeriat (millesse ,,Alasti" kuulub) on avaldatud 5 raamatut, seega ilma mingi menuta seda nii palju ilmselt tehtud ei oleks.

Viiekümne varjundiga olen varem tutvust teinud. Raamatuid kõiki läbi lugeda ei suutnud, endast ja ajast hakkas kahju, kuid filmidena vaatasin ära. Hea, et tean nüüd, millest jutt, aga... menu saladus jäi minu jaoks saladuseks.

Aga ,,Alasti" ...  No ma tohutu optimistina võtsin raamatukogust kohe 4 raamatut (ma muidugi siis arvasin ka, et need ongi kõik sellest sarjast. Alles hiljem tuli välja, et neid on veel). Esimese osa sirvisin-lugesin ühe päevaga läbi ja... vääääga kurb tunne on sees raamatutele kulutatud aja pärast.

Lugesin nüüd ka netist ja lugemise väljakutse grupist teiste arvamusi. Minu jaoks oli see esimesest leheküljest varjundite koopia... ainult igasuguse sügavama sisusta ning ühesuguste seksistseenidega. Varjundites oli mehe saladuslik minevik selle kõige taustaks. Siin oli mõlemal teoreetiliselt vägivaldne minevik selja taga, aga ma ei tundnud seda kordagi. Mulle ÖELDI, et see on nii, aga see polnud usutav. Rääkimata sellest, et erootilises romaanis võiks ju seksistseenid olla kuidagi meeldejäävad, kuid siin olid need kõik ühesugused ning teineteisest täiesti eristamatud. Ei mingit arengut!

Selge on, et seda sarja ma edasi ei loe!

Järjekorras on veel ühe eestlase kirjutatud ,,Tubli tüdruk". Ja rohkem ma selliseid nö menukeid ei teagi. Nende põhjal siis tuleb lõpuks ka kirjastamise otsus teha...

Nüüd lähen kaevan veidi maad, et sellele raamatule kulutatud aega veidi tasa teha ning tühjast lugemisest tekkinud kurbust vähendada...


***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 14 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda meie vastavatud e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Kommentaare ei ole: