reede, november 30, 2018

Heli Künnapas "Helisevad ööd saarel"

124 lk
2018, Heli Kirjastus

Sel aastal jõudsin lõpuks ikka ise ka ühe raamatu valmis kirjutada.
 
,,Helisevad ööd saarel” on romantiliste lühiromaanide sarja ,,Mõni õhtu romantikat” kaheksas raamat.


Sisu on selline:
Eliisest ja Sanderist said Akadeemias õppimise ajal parimad sõbrad. Ühiselt jagati rõõme ja muresid ning mängiti hilisõhtuteni viiulit. Sanderiga jagas Eliise kõike seda, mida oma elukaaslase Margusega ta jagada ei saanud.
Ootamatult otsustab Sander asuda saarele viiuliõpetajaks. Sõbra lahkumise järel hakkab Eliise ja Marguse kooselu viltu vedama. Eliise mõistab, et käib oma elukaaslasega täiesti erinevaid eluradu.
Kas taaskohtumine Sanderiga aitab Eliisel oma elu selgemaks mõelda? Või lööb hoopis suuremad mõrad niigi haprasse suhtesse?

Nagu ka eelnevad, nii on ka see sarja "Mõni õhtu romantikat" raamat eraldiseisvalt loetav. Nii et sarja lugemist võid vabalt sellest raamatust alustada.

Saadaval kõigis raamatupoodides ja ka otse minu käest. Otse tellimiseks kirjuta helikunnapas@gmail.com või telli kirjastuse kodulehelt siit: Helisevad ööd saarel.

Head lugemist!

***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 13 raamatut. Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Kommentaare ei ole: