esmaspäev, oktoober 28, 2019

A. J. Jackson "Küllusliku rikkuse 10 saladust" (oktoober IV)

154 lk
2009, Ersen
Teose alapealkiri on "Nüüdisaegne mõistulugu tarkusest ja rikkusest, mis muudab teie elu". Täpselt nii oligi- küllusliku elu olulisimad seadused räägiti ära mõistuloo kaudu, milles keerulistes oludes elav noormees kohtub mõistatusliku mehega, kes annab talle kümne inimese kontaktid. Tuleb välja, et kõik need inimesed räägivad noormehele ühest olulisest küllusliku elu seadusest. Need inimesed on ka ise aastaid tagasi sama salapärase mehega kohtunud ning omakorda saanud kümne inimese kontaktid.

"Küllusliku rikkuse 10 saladust" on minu väljakutse "Kuidas ma 100 raamatu lugemisega külluseni jõuan" järjekordne raamat. See tähendab, et põhimõtted on kõik juba tuttavad. Tegemist on mu väljakutse 25nda raamatuga. Enamus neist põhimõtetest on kajastatud ka minu raamatus "Rikaste inimeste 30 harjumust". 

Sellegi poolest oli see lugu kuidagi värske ja väga mõnusalt loetav. See sobib kindlasti väga hästi kõigile, kes küllusliku elu reegleid alles hakkavad õppima. Samas aitab see raamat põhilise meelde tuletada kõigil, kellel juba läheb hästi.Eriti väärtuslikud olid minu jaoks kokkuvõtted iga peatüki lõpus, sest need aitasid loetu veel paremini meelde jätta.

***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 19 raamatut. Sealhulgas käsiraamat "Rikaste inimeste 30 harjumust".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.
Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: