pühapäev, oktoober 13, 2019

S. Lechter "Mõtlemist muutes rikkaks. Naistele " (oktoober II)

352 lk
2019, kirjastus Million Mindset

Järjekordne raamat minu väljakutsest "Kuidas ma 100 raamatu lugemisega külluseni jõuan".

Kirjastus Million Mindset kodulehelt saad raamatu sisu kohta täpsemalt lugeda siit: "Mõtlemist muutes rikkaks. Naistele".

Blogist avastasin, et olen ühte Sharon Lechter´i kirjutatud teost juba lugenud. Ehk siis koos Robert Kiyosakiga kirjutatud "Rikas isa, vaene isa", mis on minu hinnangul küll ameerikalikult kirjutatud teos, kuid kindlasti mõjutas ka minu finantsalast mõtlemist väga palju.

Mind on alati skeptiliseks teinud, kui midagi, mis on ammu toiminud, kohandatakse eraldi naistele. Praegu on siis algupärandiks Napoleon Hilli raamat "Mõtlemist muutes rikkaks", millele põhinedes Lechter kirjutas "Mõtlemist muutes rikkaks. Naistele". Samas tekitas ootusärevust, et kuidas siis samal teemal naistele ja meestele erinevalt lähenetakse.

Kui Hilli raamat ajas mul karvad veidi turri, sest see oli ikka nii meestekeskne, siis käesolev raamat selle vea parandas. Nii et kuigi ma ei arva, et kõike peaks naistele ja meestele eraldi tegema, siis tegelikult alustame jooksmist tõesti erinevatelt positsioonidelt. Hea on, kui sellest ka ausalt räägitakse.

Selle raamatu ülesehitus järgib originaali ehk Hilli raamatut. Aga kõik teemad on läbi kirjutatud naiste ees olevatest väljakutsetest lähtuvalt. Naistel on lihtne nö eduraamatuid lugedes avastada, et mitmeidki õpetusi on raske ellu viia, sest need ei arvesta väljakutseid, mis naiste elus on. Nii püüamegi naistena mahtuda meeste poolt kirjutatud piiridesse ning ebaõnnestume või tunneme ennast halvasti, kui peame piiridesse mahtumiseks liiga paljust loobuma.

Kindlasti ei ava ma siin arutelu, et kas mehed on paremad või naised. Mulle lihtsalt väga meeldis, et selles raamatus toodi välja, mille poolest oleme erinevad ning esitati soovitusi naistest lähtuvalt.

Väga väärtuslikud on igas peatükis olev "Sõsarkonna ülemtarkus" ehk edukate naiste mõtteterad peatükis käsitletud teema kohta. Sõna saavad nii näitlejad kui riigijuhid, suurfirmade juhid ja saatejuhid. Ehk naised erinevatest eluvaldkondadest.

Hilli raamatut peavad paljud üheks olulisemaks mõtteviisi muutvaks raamatuks. Minu jaoks oli see veidi aegunud ning just tänu meestekesksele suhtumisele pidin palju enda peas ümber mõtlema. "Mõtlemist muutes rikkaks. Naistele" on täpselt selline raamat, mille puhul ei pea midagi lugemise ajal ümber teisendama. See on tänapäevane ning eluline. Samas mitte liiga lihtne, vaid aitab lugejal ikka kõrgete eesmärkide poole püüelda.

Iga peatüki lõpus on ka soovitus koos märkmikuga mõtiskleda teemadel, mis aitavad sul enda elus edasi liikuda. Nii annab see raamat igale lugejale just nii palju, kui palju ise panustad. Minul olid lugedes igatahes kogu aeg mitu paberit ning pliiats käepärast, sest kogu aeg lendasid pähe uued ja uued ideed, mis tuli kohe kirja panna.

Seda ei oska ma öelda, kuidas mehed seda raamatut loevad. Naisena aga tundsin küll et see oli täpselt selline naiselik tugi, mida oma arenguteel vajasin.

***

Kirjastus Million Mindset teeb kingituse kõigile mu blogi lugejatele, nii et koodiga "heli10" saad nende e-poest kõiki raamatuid osta 10% odavamalt. 


***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 19 raamatut. Sealhulgas käsiraamat "Rikaste inimeste 30 harjumust".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.
Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: