laupäev, mai 23, 2020

S. R. Covey ,,Väga efektiivse inimese 7 harjumust" (mai V)

307 lk
2001, Ilo Print
Olen varemgi kiitnud, et just Stephen Covey oli minu enesearengutee juht. Tema ,,Esmatähtis esikohale" oli minu jaoks elumuutev raamat. Kuna esmasest lugemisest on mitukümmend aastat möödas, siis nüüd on see taas lugemist ootavate raamatute riiulil. Seekord aga ,,Väga efektiivse inimese 7 harjumust".

Ma ei tea, miks mul läks nii kaua aega, et uuesti mõni Covey raamat kätte võtta. Varasemast kogemusest ju teadsin, et ta on nii hea. Ei pidanud seegi kord pettuma.

,,Väga efektiivse inimese 7 harjumust" ei räägi eriti sellest, kuidas asju ja kiiremini ära teha. Selles keskendutakse õigete asjade tegemisele. Mõnel inimesel lihtsalt tundub olevat rohkem aega kui teistel. Nipp ongi aga selles, et tehakse õigeid asju. Tunnistan ausalt, et selle raamatu lugemisel oli kasu Stephen Covey poja Sean Covey kirjutatud lasteraamatust ,,Õnnelike laste 7 harjumust". Mõlemas raamatus on käsitletud samu harjumusi, kuid lasteraamatus on need väga lihtsalt ja loogiliselt lahti kirjutatud. Nii mõtlesingi pidevalt paralleelselt ka lasteraamatule.

Selles raamatus toodud näited ja õpetused ei käi vaid äris edukaks saamise kohta, vaid väga palju oli näiteid ka pereelu ja lastekasvatuse kohta. Nii sain ka neil teemadel päris mitmeid uusi mõtteid, mida olen ka juba katsetanud ja mis töötavad.

Raamatu sisu ja õpetusi ei hakka siin ümber kirjutama, kuid minu jaoks oli see tõesti väga edasiviiv lugemiselamus.

***
Minu uus noorteromaan ,,Mälestusteta suvi" 1.osa nüüd saadaval! Telli raamat SIIT!


Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 



Kommentaare ei ole: