laupäev, november 28, 2020

J. Hartland "Steve Jobs. Graafiline elulugu" (november IV)

 231 lk

2016, Petrone Print

Selle raamatuni jõudsin, kuna FB Lugemise väljakutse grupis oli üheks teemaks vaja lugeda graafiline romaan. 

Ei mäleta, millal viimati mingit koomiksit lugesin. Nii oli tegelikult täitsa huvitav. Kui mõtlen, millised olid minu kogemused Jeff Bezose ning Elon Musk´i (elu)lugudega, siis tegelikult oleks ka nende puhul põhipunktide graafiline ülevaatamine hulga lõbusam olnud. 

Mingeid tohutult sügavaid mõtteid või tarkusi ma sellest raamatust ei leidnud. Korduvalt oli mainitud, kui halvasti Jobs teistega tegelikult käitus, nii et äkki neid väga polnudki? Geeniuste viga? 

Ühekordseks sirvimiseks oli tore, aga graafilised romaanid pole ilmselt minut teema.

***

Minu uue noorteromaani ,,Mälestusteta suvi" 1.osa viimased raamatud on poodides! 
Telli raamat SIIT!


Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud rohkem kui 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 

 

 




Kommentaare ei ole: