neljapäev, detsember 03, 2020

B. Concoran "Ärihai lugu" (detsember I)

 287 lk 

2020, WW Print

 
 
Üle hulga aja jälle üks raamat, mida lugesin isikliku väljakutse ,,Kuidas ma 100 raamatu lugemisega külluseni jõuan?" raames. 

Minu jaoks oli see üks vahva valesti lugemise kogemus. Nimelt suutsin teose alapealkirjast mitu korda välja lugeda, et ,,Kuidas ma 1000 dollariga miljardäri lõin." Mõtlesin küll, et kuidas see miljardäri löömine siis välja peaks nägema, aga no seda põnevam oligi, et kuna ma seda ette kujutada ei suutnud. Lõpuks sain siis aru, et see sõna pole miljardär, vaid miljardiäri. Kes mida näha soovib... 

Mingil põhjusel ootasin sellest raamatust midagi muud. Veidi. Midagi rohkem ,,Lean in" sarnast. Otseseid äri ja tegevussoovitusi oli selles loos vähe. Õigemini - need olid väga ilusti ja pehmelt peidetud. Kindlasti tähendab see, et lugu on loetavam suuremale hulgale inimestele. Ei ole väga spetsiifiline. On selline elu- ja õpetusloo vahepealne asi. 

Väga vahva mõte oli kümnelapselises peres kasvades saadud õppetunnid äriga siduda. Motiveeriv oli see küll. Selline vahva ,,see on kõigi jaoks võimalik"- lugu. Minu jaoks oli vastuoluline küll see, et õppetunnid, mida Barbara jagas, olid täiskohaga emana töötava naise tegemistest. Samal ajal, kui teos nagu peaks naisi ettevõtluses julgemalt edasi liikuma julgustama. Nii et jäigi selline segane õhku rippuma jäämise tunne, et õppetunnid küll sobivad mõlemale poole, nii koju kui tööle, aga samal ajal neid mõlemas kohas kasutada ei saa? 

Nii et igati tore ja mõnus lugemine. Samal ajal meelelahutuslik, kuid veidi ka mõtteid ärimaailmas hakkamasaamiseks. 

***

Minu uue noorteromaani ,,Mälestusteta suvi" 1.osa viimased raamatud on poodides! 
Telli raamat SIIT!


Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud rohkem kui 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 

 

 




Kommentaare ei ole: