pühapäev, detsember 27, 2020

N. Piper ,,Felix tahab rikkaks saada" (detsember IV)

 299 lk

2002, Kirjastus Steamark

Selle raamatu pealkiri ei jäta ilmselt kedagi külmaks. Need, kelle arvates raha on halb, pahandavad. Keda teema huvitab, need ilmselt tahaks rohkem teada. Mina tahtsin küll ja haarasin selle raamatu raamatukogust kaasa ... nii kaua aega tagasi, et raamatukoguhoidja on mulle korduvalt meenutanud, et olen raamatu ,,Feliks tahab rikkaks saada" laenutusaega vist sada kaheksa korda pikendanud ... umbes ... 

,,Felix tahab rikkaks saada" on Saksa noorteraamat. Eestikeelsena ilmunud 2002.aastal ning esmakordselt 1998.aastal. Seega oli ette teada, et kindlasti on tänaseks päevaks mõnigi teema aegunud või võõrapärane. 

Üldiselt oli tegu vahva looga, kus Felix ja ta sõbrad hakkavad mõtlema, kuidas rikkaks saada. Esialgsele lihtsate tööde tegemisele lisandus ootamatult leitud varandus, mis paiskas lapsed investeerimise ning ka investeerimispetturite maailma. Seejärel sai sellest mõneks ajaks krimiraamat, kus lapsed oma taibukuse ning järjepidevusega aitasid kurikaelad kätte saada.  

Põhimõtteliselt olid olemas põhilised rahatõed ja need olid mõnusalt elulise loo kaudu edastatud. Ilmselt küll tänased Eesti noored sellest raamatust väga palju ei leiaks. Või vähemalt oleks neil keeruline seda lugeda. Vähemalt kaheteistaastastel, nagu seda on raamatu peategelane. 

Ise selle raamatu lugemist ei kahetse, aga soovitada ei oska ka väga kellelegi. 

***

Minu uue noorteromaani ,,Mälestusteta suvi" 1.osa viimased raamatud on poodides! 
Telli raamat SIIT!



Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud rohkem kui 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".

 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 

 

 




Kommentaare ei ole: