pühapäev, oktoober 09, 2022

E. Org, O.Saue "Bränd nimega Sina" (oktoober I)

 312 lk

2019, YourBrandUp OÜ

 

Selle raamatuni suunas mind Kristi Saare, kes selgitas, kui suur roll minu töödes ja tegemistes on persoonibrändil ehk sellel, et mida ja kui palju teised Heli Künnapasest teavad ja arvavad. 

Raamat on samal ajal nagu töövihik, sest selles on palju ülesandeid, seega läks mul selle läbimiseks ikka päris tükk aega. Tegin kõik harjutused ilusti kaasa ning seega sain kokku ikka päris mitu lehekülge kasulikku materjali enda ja oma tegemiste kohta. 

Töövihikulikkus on minu jaoks üks suurim küsimärk, mis selle raamatuga tekkis. Nimelt on tegemist ilusa kõvade kaante ning päris paksude lehtedega raamatuga, kuid suurem osa teoses on tühi. Selles on jooned kirjutamiseks. Palun näidake mulle üks inimene, kes sellesse raamatusse kirjutab. Mul on sama küsimus iga kord, kui sellist vormistamist näen. Minu märkmed on igatahes kõik ilusti paberil. Nii oligi lugedes kogu aeg kahju kõigist neist tühjadest lehekülgedest, mille võrra oleks raamat lühem võinud olla. 

Sisus oli kindlasti abistav. Persoonibrändi teema kohta sai uusi teadmisi loogilises järjekorras ja oluliste teemade kohta. Minu puhul oli selle raamatu lugemine kindlasti kasuks. 

***

Ukrainakeelse lasteraamatu "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" saad tellida siit: ukrainakeelne lasteraamat
 
Minu uue noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: