neljapäev, märts 30, 2023

P. Lynch "Üks samm Wall Streetist ees" (märts IV)

328 lk

2000, AS Äripäev

Taaskord loetud raamat, mis räägib investeerimisest ehk sellest, kuidas börsil raha teha.  

Raamatu esimene versioon ilmus 1989.aastal. Seda hämmastavam on, kui paljud mõtted ja õpetused on loogilised ka tänases päevas. Autor jagab väga palju õpetusi, kuidas täitsa tavalised inimesed saavad sama hästi investeerida ja oma aktsiaportfelli ehitada kui professionaalid. 

Lynch toob välja paljud märgid, mida järgides võid teatud liikumisi ennetada. Samas näitab ka, kuidas ise lollusi vältida. Aktsiatest rääkides on aga kõige olulisem alati teada, et asjad võivad minna mõlemas suunas. Nii on olulised ka autori riskihalduse-alased juhised. 

Häid mõtteid on palju, kuid ega kõige kiirem lugemine polnud, sest palju infot ikka juba aastakümnete-tagune ja tahaks ju ikka uuemaid liikumisi rohkem näha.  

***

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: