pühapäev, aprill 02, 2023

N. LaCour "Meiega on kõik korras" (aprill I)

214 lk

2018, Päikese Kirjastus

No ei olnud minu raamat. 

Noorteraamat, mis rääkis leinast ja üksildusest. Marin on hiljuti gümnaasiumi lõpetanud tüdruk, kes on oma senise elu järsult selja taha jätnud. Ammuse sõbranna külaskäigu ajal rullub aeglaselt lahti Marini minevik. 

Raamat oli kirjutatud ilusti ja läbimõeldult. Mõnus aeglane jalutuskäik, mille käigus polnud väga palju sündmusi, kuid oli emotsioone ning keerdkäike, kuidas tegelase arusaam asjadest korduvalt oli muutunud. 

Lugedes ootasin muudkui, et millal põnevamaks läheb, aga ... see polnud selline raamat. Seega olidki lõpuni välja lugedes segased emotsioonid, sest ühelt poolt oli nagu ilus, aga no mul oli lõpuni välja igav. Seega kindlasti on mõnegi lugeja jaoks hea raamat, aga mulle ei sobinud.

 

***

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: