pühapäev, mai 28, 2023

S. Simukka "Vangistatud" (mai III)

251 lk

2022, Pegasus

Viiskümmend noort pandi vangi kuritegude eest, mida ... nad hakkavad tulevikus sooritama. 

Kui see kokkuvõte ei tekita küsimusi, siis kuidas oleks võimalik noorteraamat veelgi väljakutsuvamalt üles ehitada? 

Ma ei teadnud, mida sellest loost oodata, kuid see ületas kõiki mu ootusi. Alustuseks erinevatest tegelastest, kes olid üks põnevam kui teine. Järgmiseks noorte käitumine - kuidas reageeriti vangistusele, kuidas arenesid omavahelised suhted, kuidas muutusid võimujooned noorte vahel ning kuidas neile reageeriti - kõik põnevad küsimused ning hästi lahendatud. 

Kaanepilt ehk annab aimu, et tegemist võiks olla pigem hallipoolse looga, kuid tegelikult oli käsitletavat teemat arvestades ikka päris helge lugemine. Mõtlemapanev kindlasti ka. 

***

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: