esmaspäev, veebruar 08, 2021

R. Badziag "Miljardi dollari saladus" (veebruar II)

 416 lk

2020, Pegasus

"Miljardi dollari saladus" on taaskord ülimalt paljutõotava pealkirjaga raamat,mida lugesin isikliku väljakutse "Kuidas ma 100 raamatu lugemisega külluseni jõuan" raames. Miljard on meist enamiku jaoks täitsa hoomamatu summa. Ootused raamatule olid seega suured. 

Pean tunnistana, et see raamat oli minu jaoks pettumus. Leidsin kokkuvõttes päris palju häid mõtteid. Aga kogu teos oli minu jaoks kuidagi segaselt struktureeritud. Mitmed mõtted ja tsitaadid kordusid mitmes kohas. Kahjuks ei kirjutanud neid üles, aga see oli jah korduv. 

"Miljardi dollari saladus" on kokku pandud intervjuudest rohkem kui 20 miljardäriga. Nii olidki samade inimeste sama loo erinevad osad pikitud erinevate teooria teemade juurde. Seega juhtuski, et ühte lugu korrati. 

Raamatu tugevus on eraldi välja toodud tsitaadid, mida oli mõnus lugeda. 

Nii et polnud just parim ülevaade, kuid samas häid mõtteid sain küll.

 

***

Minu uue noorteromaani ,,Mälestusteta suvi" 1.osa viimased raamatud on poodides! 
Telli raamat SIIT!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud rohkem kui 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".

 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 

Kommentaare ei ole: