reede, august 20, 2021

A. Dib "Üheleheküljeline turundusplaan" (august X)

 243 lk

2020, Äripäev AS

Kirjaniku ja kirjastuse omanikuna oli minu jaoks turundus väga suur probleem. Siiani tegelikult on. Algul oli suur küsimus, et kui ma ise raamatud kirjutasin, siis kuidas ma teistele sellest räägin ... nad ju ilmselt teavad nagunii. Et kuidas ma ikka ennast reklaamin. 

Sellisele ebakindlusele ei tule kahjuks mõnegi inimese arvamus, et isekirjastamine tähendab, et trükki lähevad igasugused raamatud ja eks sealt üks mõttetu kraam tuleb. 

Selles mõttes oli see raamat väga mõnus enesekindluse tõstja, sest kinnitas taaskord, et sa võid ülimalt head ja kvaliteetset asja teha, aga kui keegi sellest ei tea, siis keegi ei saa ka osta ja kasutada. Nii et turundus pole tänapäeval pähemäärimine, vaid toote või teenuse olemasolust teavitamine. Olen ennegi mõned turundusalased raamatud läbi lugenud, nii et mõte polnud võõras. Aga kuna turundus pole kindlasti mu kõige tugevam külg, siis hea meeldetuletus oli küll. 

Autor märkis juba sissejuhatuses, et tegelikult ei õpeta ta midagi, mida teised varem poleks rääkinud. Nii see oli ka. Samas olid päris head juhised ja õpetused kokku kogutud, nii et esimesed osad olid väga kasulikud. Lõpp aga läks kordamiseks. Autor kirjutas ise ka korduvalt, et "nagu ma X- peatükis kirjutasin, siis ...". Selle oleks võinud ära jätta. Nii et õhemana oleks raamat parema mulje jätnud. 

Millegi pärast avastan viimasel ajal, et selliste ühele teemale keskendunud enesearenguraamatute puhul eelistan ma kompaktsust. Ilmselt on muidugi ka vahe, et kas loed samal teemal esimest või viiekümnendat raamatut. Ootused on erinevad.

Uusi mõtteid sain küll. Nüüd jääb üle neid praktiseerida. 

***

Sel aastal ilmub sarjas "Mõni õhtu romantikat" päris mitu raamatut. Ettetellimisel alati soodsam. Enda raamatu saad TELLIDA siit!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud rohkem kui 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 




 

Kommentaare ei ole: