pühapäev, september 12, 2021

K. Ferreira "Domineeriv värv. Kuldne" (september III)

 540 lk 

2020, Koitev OÜ

Ongi kogu "Domineeriva värvi" sari loetud! 

Alustades lõpust, siis ... ma olen nii õnnelik ja rahul! 

Kui vahepeal oleks ühele või teisele tegelasele mõne äratava tou anda, siis no see lõpp oli ikka täpselt selline, nagu mulle sobis. Teadsin enne, et lõpuga on mingi teema, et mõnelegi üldse ei sobi ja ärritas. Minu jaoks aga oli see selline asjade kulg, mida ma ise poleks osanudki pakkuda, aga mis jättis lugemist lõpetades sisse ikka ülimalt mõnusa tunde. 

Selles osas oli veelgi rohkem ähvardamist ja allutamist. Suurem osa sündmusi oli minu jaoks mõjutatud sellest, millise alfa käsk sel korral on ülem. Aegajalt oli see üks ja siis jälle teine. Vahepeal oli mul segadus, et miks seekord siis nii. Inimesena oleks selline teema kiiresti (vaimse)vägivalla alla kvalifitseerunud ja väga vastu hakanud. Kuna aga ka tegelased ise rääkisid, et on loomad ja tegemist loomalike instinktidega jne, siis oli mõistetav. 

Nii hargneski väga hästi lahti teema, et mis tunne on inimesena elada keskkonnas, kus esmaseks teemaks on õige kaaslase leidmine ja paaritumine ning järglaste andmine. Vabatahtlikkust tõlgendati ikka väga ... vabalt. Sõltuvussuhted, loomalik reageerimine, mitte otsuste tegemine ning sellest lähtumine- need olid minu jaoks märksõnad. 

Väga hea pildi sai ka sellest, et mis juhtub siis, kui ähvarduste abil võimulpüsijat keegi õigel ajal ei peata. Ühelt poolt loomalik teema, aga kui paljud meist tänapäeval ka inimestena sama teemaga kokku puutuvad? 

Lõpp oli aga jah see, mis otsad hästi kokku tõmbas ning andis lootust helgemale tulevikule.

***

Sel aastal ilmub sarjas "Mõni õhtu romantikat" päris mitu raamatut. Ettetellimisel alati soodsam. Enda raamatu saad TELLIDA siit!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud rohkem kui 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 




 

Kommentaare ei ole: