kolmapäev, september 22, 2021

M. Forsel "Palgatööst kõrini? Hakka ettevõtjaks!" (september V)

 176 lk

2019, Rahva Raamat AS

Üle hulga aja pääsesin Pärnu Keskraamatukogu riiulite vahele jalutama. Haarasin sealt taaskord kaasa erinevaid enesearengu ja ettevõtluse raamatuid. 

Maire Forseli raamat on ammu erinevatest kohtadest silma jäänud. 

Esimesest leheküljest alates oli üks mõnus lugemine.  Nagu raamatu alapealkiri lubab, on tegu ühe mikroettevõtja ausa ja avameelse looga. Väga põnev oli Leisi Lapkoja loomise ja kulgemise aega sisse piiluda. Selle vahele ka ettevõtlusalaseid soovitusi. 

Enne lugemist arvasin millegi pärast, et see on rohkem õpiku moodi teos. Tegelikult jääb pigem kõlama ikka Maire enda lapitekkide ja patjade loomise ja turundamise kogemus. Nii et kui päris ettevõtlusõpikut ei oota, on tegemist mõnusa ja motiveeriva lugemiskogemusega. 

Lõpus jääb küll sisse veidi leinav tunne, nagu saadaks autor selle teosega oma seniseid tegemisi ära. Temalt on ilmunud ka järgmine teos. Eks sealt loen, kuidas lapikojal edasi läks.  

***

Sel aastal ilmub sarjas "Mõni õhtu romantikat" päris mitu raamatut. Ettetellimisel alati soodsam. Enda raamatu saad TELLIDA siit!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud rohkem kui 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 




 

Kommentaare ei ole: