kolmapäev, oktoober 27, 2021

A. Carlan "Ingel langeb" (oktoober VI)

 320 lk

2019, Pegasus

Kuna mul oli üle mitme kuu üks lastevaba õhtu, siis mõtlesin endale mingit kergemat meelelahutust pakkuda. Mõnda aega tagasi hakkas tunduma, et kõik loevad "Kalendritüdruku" sarja ning sama autori teisi raamatuid. No nii ma need endalegi raamatukogust kaasa tõin. Ja see tundus kergeks meelelahutuseks vägagi õige valik. 

Oeh, esimesest leheküljest oli selge, et päris nii see ei ole. No tegelaste mõtted ja teod olid ürginimeselikud kohe algul, nii et pole imestada, et edasi läks samas stiilis. 

"Ingel langeb" oli nagu mingi versioon varjunditest. Selle vahega, et rikas peategelane oli naine, kes tegelikult ei olnud usutav. Meespeategelane oli ehitusfirma omanik Hank, kes tõesti käitus nagu koopainimene ... ja ise seda raamatu lehekülgedel ka tunnistas. 

Tegemist on erootilise romaaniga, kus linade vahel (ja mujal) aelemist on küll, aga tunnete ja muu tegevuse osa on ikka suht puudu. Seda on püütud veidi sisse tuua, aga väga pinnapealselt. 

Väga raske lugemine, sest oleks tahtnud mõlemat tegelast muudkui korrale kutsuda ja öelda, et tänapäeval selline koopainimeselik suhe tõesti ilmselt kaua ei kesta. 

Nüüd ongi küsimus, et kas "Kalendritüdruk" on samamoodi kirjutatud ja selliste lugemismuljete põhjal mul neid raamatuid ette ei tasugi võtta? Või on seal rohkem mingit mõtet sees? 

***

Sel aastal ilmub sarjas "Mõni õhtu romantikat" päris mitu raamatut. Ettetellimisel alati soodsam. Enda raamatu saad TELLIDA siit!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud rohkem kui 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 




 

Kommentaare ei ole: