esmaspäev, märts 21, 2022

K. V. G. Ferreira "Väljavalitu. Kui armastus külmutab südame #1" (märts III)

412 lk 

2022, Koitev OÜ

See on noorteraamat, mille lugemise ajal hakkab kindlasti külm. Selles on lihtsalt nii palju lund ja tormi, et seda lihtsalt peab tundma. Tundeid on muidugi peale lume ka palju.

Koidu toob meie ette mõnusa ja armsa muinasloo, milles võib leida sarnasusi päris mitme teise looga, kuid samas on need kõik põneval moel üheks täitsa uueks kompotiks kokku keeratud. 

Rosalina on ennast alati teistest erinevana tundnud. Ühel päeval saab ta aga teada, miks see nii on. Ilmselgelt on tegemist lumega. See lumega seonduv on kuidagi väga armas teema.

Rosalina võimetega seoses meenusid mulle aga kohe "Kaarnapoisid". Ilmselt sellepärast, et see on lihtsalt suht hiljuti loetud ja seal oli see võime minu jaoks uudne avastus. Põhjuseks võib muidugi olla, et ma pole lihtsalt veel piisavalt fantaasiaromaane lugenud. 

Armukolmnurk oli minu jaoks nii tugevate osapooltega, et väga raske on ennustada, kuidas lugu tegelikult edasi võiks minna. Koidu kirjutas kusagil, et umbes selle aasta novembris on uut raamatut oodata, seega nii kaua peab ootama. 

Mainimata ei saa muidugi jätta imeilusat kaanepilti. Koidu kujundatud kaanepilt on lihtsalt nii müstiline ja haarav, et seda võiks kogu aeg vaadata ja silitada.
 

***

Minu kirjutatud ja kirjastatud raamatud leiad Heli Kirjastuse kodulehelt! 

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" , "Ütlemata sõnad" ja "Mälestusteta suvi".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.  

 

Kommentaare ei ole: