kolmapäev, märts 16, 2022

Z. Sugg "Tüdruk Online. Enda eest väljas" (märts II)

 331 lk

2017, Hea Lugu 

Sarja eelmised raamatud on loetud ning tahtsin ikka viimase ka ära lugeda. Eelmise kohta saad minu arvamust lugeda siit: "Tüdruk Online" ja "Tüdruk Online. Tuuril". Gümnasisti Penny, tema blogi ja sõprade seiklused jätkuvad.

Seekord oli mul igav. Kui eelmised osad olid küll ettearvatavad, aga ikkagi nunnud ja pakkusid midagi, siis seekord ootasin muudkui, et midagi juhtuks. Ilmselt oli mu ootus seotud Noah loo jätkumisega. Suuremas osas selles osas oli aga poiss kadunud. Kui ilmus, läks kohtumine kuidagi väga kiiresti ja möödaminnes. Suht nunnult, aga  ... no minu jaoks oli see ikkagi kuidagi kiirustatud ja mage. 

Vot, soola ... või suhkrut oleks see lugu vajanud. 

Loetud sai, aga eelmised osad meeldisid kindlasti rohkem. Minu lemmikautorite nimekirja Sugg kindlasti ei lähe, samas kui raamat näkku karjub, siis lugemata tema järgmisi teoseid ka ei jätaks.

***

Minu kirjutatud ja kirjastatud raamatud leiad Heli Kirjastuse kodulehelt! 

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud umbes 30 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.  

Kommentaare ei ole: