esmaspäev, veebruar 27, 2023

M. Meyer "Winter 2.osa. Kuu koonikad #5" (veebruar VIII)

547 lk

2021, Pikoprint

Saigi see muinasjutuhõnguline sari "Kuu kroonikad" loetud. No nii sõjakat käsitlust nendest muinasjuttudest vist varem tehtud ei ole. Vähemalt mina pole lugenud. Samas oli tegemist pehme maandumisega mõnusa noortekaga. Võrreldes Maasiga polnud üldse sõjakas, ega kuidagi liiga detailne.

Inglise keeles on "Winteri" raamat vaid üks raamat. Olen väga tänulik, et Pikoprint nad kaheks raamatuks tegi. Nii on ikka hulga lihtsam lugeda. Ei kujuta ette, milline tellis see ühe raamatuna oleks olnud. 

Selles osas jätkus revolutsiooni planeerimine ning teostamine, et vabastada Kuu diktaatorlikust kuninganna Levanast. Selleks pidid oma jõud kokku panema erinevatest muinasjuttudest inspireeritud tegelased, kes teoses endale uudse tõlgenduse said. Samuti tuli koostööd teha nii Maa kui Kuu rahval. 

Selles osas läks edasi see kummaline asi, et vahepeal oli juttu Kuust ja vahepeal Lunast. Ei saanud aru, et seal oleks mingit loogikat, millal ühte või teist kasutati. 

Lugu ise oli põnev. Loomulikult tagasilöökide ja võitude vaheldumise rütmis. Mulle meeldis, kui sujuvalt ja rahulikult autor lõpus lugeja loost välja juhatas.

Selle sarja lõpetamise järel jäi sisse küll mõnus ja rahulik tunne. Kõik otsad said seotud ning midagi sees kratsima ei jäänud. Kellele düstoopilised noortekad meeldivad, siis kindlasti soovitan. Pikoprindi lehel on sarjale praegu soodukas ka, nii et soovi korral vaata siia: Kuu kroonikate sari -10%. 

Minu eelmisi arvamusi selle sarja raamatutest saad lugeda siit: Kuu Kroonikad. 

***

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

 

 

Kommentaare ei ole: