teisipäev, veebruar 28, 2023

B.-K. Lõhmus "Imesid juhtub harva" (veebruar IX)

88 lk

2007, Tänapäev

Seda ei juhtu väga tihti, et ma mõnest raamatust väga halvasti kirjutaks. Ikka püüan leida üles head osad, sest keegi on ju selle tekstiga vaeva näinud. 

Seekord oli aga tõesti tunne, et keegi on esimese käsikirja versiooni kohe trükki lasknud. Mõte oli tore - noorteromaan, milles räägitakse rikka mehe tütrest, kes tunneb puudust oma isast ning tema tähelepanu saamiseks põgeneb kogust ära. Selle retke jooksul saab tuttavaks erinevate inimestega, kelle puhul näeb teistsugust elu ja ellusuhtumist (kodutu ja 8-lapselisest perest pärit poiss). 

Ühte raamatusse olid pakitud kõik asjad, mis sel teel võivad juhtuda, aga kõigest käidi üle kiirelt ja pinnapealselt. 

Ei oska öelda kedagi, kellele seda raamatut julgeks soovitada. Kindlasti on see materjal, millest oleks võinud midagi asjalikku ehitada, aga sellises vormis on see tõesti minu arust suht esimene versioon, millele oleks tulnud "liha" peale kasvatama hakata.

***

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.


Kommentaare ei ole: