laupäev, oktoober 14, 2023

A. Hiro "Rändava kassi kroonikad" (oktoober III)

224 lk

2019, Tänapäev

Huuh, üle hulga aja selline raamat, mille puhul ma tõesti higistasin, et see läbi saada. Esiteks sellepärast, et ma tahan rohkem Jaapani autorite raamatuid lugeda ja teiseks, kuna ma ei jäta raamatuid pooleli. Venivaid raamatuid on varemgi olnud, aga no selle puhul ma päriselt kaalusin korduvalt ... korduvalt, et äkki peaksin oma raamatute mittekatkestamise reeglit muutma. 

Ma usun, et see raamat on imeliselt ja hästi kirjutatud, aga no ... ma ei suutnud tabada seda miskit, mis mind kõnetaks. 

Lugu kulgeb kassi silme läbi. Minu jaoks aga ei olnud see kassi hääl kuidagi usutav. 

Ma ei tea, kui palju mõjutab see, et ma kohe üldseüldseüldse mitte kassiinimene ei ole. Aga no tegelikult ei peaks ju mõjutama, sest ega krimiraamatute fännid ju ka mõrvahuvilised ei pea olema ... 

Ilmselt pean mõne teise jaapanlasega uuesti proovima. Tegelikult olen ju magistriõppe raames nende kultuuri ja kirjandust õppinud, aga ma ei mäleta, et Jaapani autoreid väga lugenud oleksin. Tean aga, et tahan. Seega .... varsti uuele ringile. 

Selle raamatu puhul aga jään lihtsalt seisukohale, et ma isegi ei oska öelda, mis mulle ei sobinud, aga see lihtsalt polnud minu raamat. See ei tähenda, et oleks halvasti kirjutatud. 

***

Minu uue raamatu saad tellida siit: 

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: