neljapäev, oktoober 12, 2023

R. Winfield "Jane´i meloodia" (oktoober II)

248 lk

2016, Ersen

Suurema osa lugemise ajast mulle väga meeldis see raamat. 

Lugu algas nutuselt, sest Jane mattis oma ainsa lapse. Üsna kiiresti tuli aga mängu temast 15 aastat noorem mees, kes kodutu muusikuna leidis tee Jane koju. 

Kui "Idee sinust" lugemise järel ütlesin, et polegi väga "vanem mees-noorem naine" lugusid lugenud, siis ootamatult juhtus nii, et nüüd jälle lugesin. Vanusevahe polnud teoses kõige olulisem küsimus, aga piisavalt tähtis, et sündmuste kulgu see ikka mõjutas. Tavapärased hirmud ja kahtlused käigi kõik ikka läbi. 

Loomulikult lummas mind selles loos ka muusika. Jane juurde kolinud Caleb on väga hea muusik ning kirjutab ise ka laule. Kellele ei meeldiks, kui talle õhtul kamina ees kitarri saatel lauldakse? 

Oluline roll selles loos oli sõltuvustel. Nii kaassõltuvustel kui ka ise sõltlasena. Samas polnud see kuidagi raskelt ja keeruliselt üles ehitatud, vaid loomulikult muude teemade vahel. Nii, nagu eluski on ju kõik teemad tegelikult osa ülejäänud elust ning kõik, millega tegeleme, ongi kokku üks elu. 

Kusagil lõpu poole tundsin aga, et sinna olid surutud veel kõik teemad, mis nagu ühes raamatus peaks olema. Jah, oli vihjeid, et see nii läheb, aga mulle tundus, et seda oli selleks hetkeks juba liiga palju. Vähemalt üks üleliigne surm minu jaoks. 

Põhiline oli aga, et see oli mõnusalt särtsakas ja kuidagi optimistlik lugu, kuigi teemad, mida käsitleti, on tegelikult täitsa tõsised. Hoolimata lõpuosa üleküllusest mulle tegelikult see lugu väga meeldis. 

***

Minu uue raamatu saad tellida siit: 

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: