pühapäev, oktoober 08, 2023

M. Pabrai "Dhandho investor" (oktoober I)

200 lk 

2023, Äripäev

Lühidalt kokku võttes on selle raamatu mõte, et kuidas madala riskiga kõrget tootlust teenida. Iga investori unistus, eks ole? 

Soovitustena on toodud näiteks, et idufirmade asemel osta hoopis toimivaid ärisid, osta ärisid lihtsates valdkondades, kus muudatused on ülimalt aeglased jne. Rohkem raamatus toodud soovitusi saad lugeda Äripäeva lehelt siit: Dhandho investor

Raamat oli mõnusalt loetav ning häid mõtteid oli palju. Samas tundsin aga, et näited olid suuresti teiste investorite tegevusest ning autori enda poolt väga midagi uut juures polnud. Ma olen Investori ajakirja kirjutanud artikli Charli Mungerist ja Richard Bransonist, kelle mõlema tegevust raamatus kajastati, kuid mina olen nende kohta juba rohkem uurinud. Samuti olen loomulikult lugenud Buffetti kohta. Seega need näited polnud ükski üllatav ning eelistan lugeda neid otse allikatest. 

Kui aga nende kohta varem uurinud ei ole, siis on jällegi mõnus, kui saad ühest kohast kogu info kätte. Seega üldiselt mõnusalt kirjutatud, kuid minu jaoks isiklikult midagi uut väga polnud. 

***

Minu uue raamatu saad tellida siit: 

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: