reede, november 24, 2023

L. J. Smith "Vampiiripäevikud. Võitlus" (november V)

224 lk

2011a, Varrak

Jätkuvalt Vampiiripäevikute lainel. 

Seekordset raamatut polnud enam üldse nii keeruline lugeda, sest lahknevused TV sarjaga on juba nii suured, et need on kaks täitsa erinevat lugu. Mingid sarnasused on, kuid lihtsam on lugeda, kui neile ei mõtle. 

Raamatut tõesti ma TV sarjata pikemalt lugeda ei viitsiks. Ainult raamatust jääb väheks. Tegevus käib kiiresti, tegelasi on palju ning raamatu kaudu küll kõigesse sisse elada ei jõua. Nii purjetab selle raamatu lugemine minu jaoks jätkuvalt sellele, et olen mitu hooaega sarja ära vaadanud (isegi, kui erinevused on suured). 

Äge mõistmine on selle lugemise käigus olnud, et kui tahad saada mitme hooajaga TV sarja autoriks, siis ei pea sugugi tuhandeid lehekülgi raamatut kirjutama. No Vampiiripäevikute puhul on vist igast paarisaja leheküljega raamatust mitu hooaega sarja välja võlutud. 

Nii ma siis libistan ikka järgmised osad ka läbi. Lihtsalt huvist, et kui erinev raamat siis lõpuks on. No ja eks miskit need raamatud ju ikka annavad ka. Päris tühi lugemine ei ole. Lihtsam aga jah siis, kui sarjast lahti lasta ning neid eraldiseisvate raamatutena võtta. 

Minu kokkuvõtteid Vampiiripäevikute eelmiste raamatute kohta saad lugeda siit: 

- Stefani päevikud. Juured 

- Vampiiripäevikud. Äratus

***

Minu uue raamatu saad tellida siit: 

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: