pühapäev, november 10, 2019

H. Mänd "Roosa muinasjutt" (november III)

252 lk
1990, Eesti Raamat
See armas lasteraamat oli meil lapsepõlvekodus alati olemas. Mäletan seda väga selgelt. Aga selle lugemiseni ma ei jõudnud. Vähemalt ei mäleta.

Nüüd siis aga lugesime päris pika aja jooksul lastega õhtuti selle läbi. Pika aja jooksul selles mõttes, et vahepeal lugesime midagi muud ja siis tulime jälle roosa muinasjutu juurde tagasi.

Lood on armsad. Jah, mõnda lugu tuleb kohandada. Üldiselt aga ajahambale väga hästi vastu pidanud armsad lastejutud. "Roosa muinasjutt" on kogumik, nii et selles on lühemad lood ja samas ka mitmed lood, mis on eraldi raamatutena samuti ilmunud.

***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: