esmaspäev, november 18, 2019

R.J. Palacio "Ime" (november IV)

328 lk
2014, Hea Lugu

See oli üks päris raske lugu. Peategelaseks on moondunud näoga poiss August, kes on siiani olnud koduõppel ja 5.klassis läheb tavakooli. Kui koolikiusamist toovad kaasa väiksemadki erisused, siis Augusti puhul polnud tema teistsugust olekut isegi parima tahtmise juures võimalik vältida.

Raamatu üks sõnumitest minu jaoks oli aga see, et koolikiusamist on võimalik lõpetada. Isegi nii äärmusliku variandi puhul, nagu selles raamatus käsitletud teema oli.

Ühelt poolt hästi kurvameelne lugemine. Samas oli tekst humoorikas ja mõnusalt liikuv. Teemat arvestades oli see ikkagi vist päris mõnusalt kirja pandud.

Väga hästi oli välja toodud, et me räägime küll koolikiusamisest, aga väga suur roll selles on lapsevanematel ja nende soodustatud väärtushinnangutel. Samuti õpetajate käitumisel- tegemistel ja tegematajätmistel.

Veelkord- ei olnud lihtne lugemine, kuna teema oli tõsine, kuid samas parim ja ladusaim viis sellise keerulise teema käsitlemiseks. 

***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: