esmaspäev, juuni 22, 2020

C. Hoover ,,Kõik su täiuslikkused" (juuni V)

288 lk
2019, Pegasus




Ükski eelnevalt loetud sisukirjelus ei valmistanud mind ette selleks, mida raamatust ,,Kõik su täiuslikkused" leidsin. See on lugu abielupaarist, kellel mitmeaastase proovimise järel ei õnnestu ikka lapseootele jääda (naisel siis ikka). Ja sellest kogu raamat ongi- mida teeb kogu see ootamine ja lootmine naisega? Mida teeb ootamine ja lootmine mehega? Kas ja kuidas muutuvad omavahelised suhted, kui rasestumine ikka ei õnnestu? Kuidas teineteise tundeid tunnetatakse ja arvatakse, mida teine tunneb? Kuidas käituvad ümbritsevad, kui paar on mingi aja abielus olnud ja neil ikka veel last ei ole? 

Põhimõtteliselt ei toimunud selles raamatus väga midagi. Tegelikult korrati mitmeid tundeid, mõtteid ja hirme mitmel korral. Aga kõigest sellest hoolimata, arenes lugu kogu aeg edasi.

Kõik need naispeategelase tunded ja äng olid lihtsalt nii tuntavad, et kogu see valu käis kogu aeg kehast läbi. Peategelaste armastus oli nii armas. Meespeategelase võime naise emotsioone täislikult tunnetada oli kadestamisväärne... ja samas realistlik.

Äkki on selle raamatu lugemisel kasuks, kui tead, mis tunne on lapseootust oodata... ja mõelda, et seda kunagi ei juhtu... Minu jaoks oli küll kogu see teema lihtsalt nii hästi ja usutavalt läbi kirjutatud. Nagu naispeategelane ütles, et nende vahel käis mäng. Nii see ka tundus- teos keerles spiraali pidi muudkui kõrgemale ja kõrgemale. Väikeste sammude kaupa, aga liikus.

Korda mööda käsitleti abielupaari tänapäeva ning suhte algusaega. Ühes peatükis siis üks ja teises teine aeg. Hämmastav, kuidas paralleelselt käsitlevates aegades olid kõik asjad minu jaoks paigas ja lood täiendasid teineteist. 

Olen Colleen Hooveri teoseid varemgi lugenud ja ta on mulle alati meeldinud. Aga no see teos oli lihtsalt klass omaette. Kui varasemad Hooveri lood on olnud pigem siiski lihtsamad, siis seekordne oli hoopis sügavam ja tohutult hästi pisikestest detailidest läbi põimitud.

Tõesti nautisin kogu lugu. Raamatut sulgedes jäi sisse selline magusvalulik tunne. Väga mõnus lugemine.



***
Minu uus noorteromaan ,,Mälestusteta suvi" 1.osa nüüd saadaval! Telli raamat SIIT!


Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 






Kommentaare ei ole: