teisipäev, juuni 30, 2020

S. Young ,,London Road" (juuni VIII)

432 lk
2015, Ajakirjade Kirjastus
See on 2.raamat samast sarjast, mille 1.raamat oli ,,Dublin Street". Varem olen kogemata ära lugenud ka 3.raamatu pealkirjaga ,,Jamaica Lane".

Kui 1.raamat mulle põhimõtteliselt tätsa meeldis ja ilmselt on meeldinud ka 3.raamat (loe siit, mida olen kirjutanud ,,Jamaica Lane" kohta), siis seekordne oli nagu 1.raamatu paha kordus. Oleks ma seda raamatut lugenud eraldiseisvana, siis ehk oleks isegi täitsa nauditav olnud. Kuna aga ,,Dublin Street" oli alles väga värskelt meeles, siis oli pidevalt tunne, nagu oleks lugu lihtsalt koopiamasinast läbi lastud. Jah, mõningad detailid vahetusid, aga mitte piisavalt.

Seekordse loo peategelane Johanna on 1.raamatu kõrvaltegelane. Minu jaoks kahjuks aga suht negatiivne. Nii võitlesin suure osa loost segaste tunnetega, sest eelmises raamatus oli ta minu jaoks suht vastutustundetu ning nüüd hoopis vastupidi. Saan aru, et seekord avati tema varem näidatud käitumise tagamaid, aga ikkagi jäi ta lõpuni välja minu jaoks väga vastuoluliseks.

Meespeategelane Cam jäi ka kuidagi võõraks ja ei pannud lõpuni välja kuidagi kaasa elama. Rääkimata sellest, et õhku jäi kuidagi tunne, et näiteks Cam vägivalda ei toeta, kuid mingitel juhtudel nagu oleks see siiski õigustatud ja ta ei suuda ennast kontrollida. Selliseda segased signaalid.

Nii et lugesin jah päris mitu päeva. Suutsin vahele võtta päris mitu muud teost. Järelikult väga kaasa ei haaranud.

***
Minu uus noorteromaan ,,Mälestusteta suvi" 1.osa nüüd saadaval! Telli raamat SIIT!


Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 






Kommentaare ei ole: