kolmapäev, juuni 17, 2020

E. Schmidt, J. Rosenberg, A. Eagle "Triljoni dollari coach" (juuni III)

199 lk
2020, Äripäev AS
Selle raamatuni jõudsin life coach´idele soovitatud raamatute nimekirjast.

Lugemise lõpetamise järel on mu sees suur segadus- lõpuni välja ei saanud ma täpselt aru, mida siis lugesin. See polnud otseselt Bill Campelli elulugu. Raamatu alapealkirjas on lubatud, et tegu on strateegiaraamatuga. Seda see lugu minu jaoks ka päriselt polnud. Nii ma tunnengi, et lugejana olen nagu oma ootustega kuidagi üksi siia jäetud.

Jah, teoses oli palju toredaid mõtteid. Märkisin märkmepaberitega ära päris mitu mõtet, mille endale ülelugemiseks üles kirjutan. Nende mõne mõtte teadasaamiseks pidin aga lugema väga palju teksti Ameerikas äri- ja spordimaailmas toimunust, mille nimed ja juhtumite ajalugu oli minu jaoks täiesti võõras.

Mitmel korral tekkis küsimus ka tõlke kohta. See tundus kohati kohmakas. Kui aga lõpuosas jõudsin korduvate kohtadeni, kus Bill midagi ,,sponsis" ja kord oli tegu Ränioru ja siis jätkuvalt Silicon Valley´ga, sai kinnitust, et ka eelmine imelik tunne tõlke suhtes polnud ilmselt alusetu.

Päris raisatud see lugemisaeg ei olnud. Ei oska aga isegi soovitada, et kas rohkem on põhjust raamat kätte võtta eluloo- või juhtimistemaatika huvilistel. Soojalt ei oska nagu kellelegi soovitada.

***
Minu uus noorteromaan ,,Mälestusteta suvi" 1.osa nüüd saadaval! Telli raamat SIIT!


Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 




Kommentaare ei ole: