pühapäev, juuni 28, 2020

J. Rohn ,,7 kava rikkuse ja õnne saavutamiseks" (juuni VII)

172 lk
2014, Kirjastus Nebadon

Jim Rohn on eduõpetajatest minu suur lemmik. Mõned aastad tagasi avastasin, et youtube´s on päris palju tema loenguid üleval ning pikematel autosõitudel kuulasin just teda. Nii olid tegelikult raamatus ,,7 kava rikkuse ja õnne saavutamiseks" räägitud mõtted enamuses mulle tuttavad, sest need on ka loengutena üleval. Kuna need on olnud aga minu jaoks elumuutvad õpetused, siis oli väga hea neid üle kuulata.

Jim Rohn õpetab inimlikult ja lihtsas keeles. Samas aga räägib väga olulistel teemadel. Nagu ikka, on eduõpetustega nii, et õpetused muutuvad heaks alles siis, kui sa neid kasutad. Tal on aga imeline võime rääkida lugusid, millest igaüks saab aru, mis jäävad meelde ning samas teevad selgeks mõne keerulise teema. Rohni lood tekitavad tõesti nö filmi silme ette ja saad tema õpetusest aru.

See raamat sobib väga hästi igaühele, kes alles alustab enesearenguteed, aga ka neile, kes on aastaid juba püüdnud endaga tuttavaks saada.


***
Minu uus noorteromaan ,,Mälestusteta suvi" 1.osa nüüd saadaval! Telli raamat SIIT!


Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 






Kommentaare ei ole: