teisipäev, märts 24, 2020

B. O´Leary ,,Korterikaaslane" (märts VI)

336 lk
2019, Varrak

Selle raamatu lugemine oli minu auhind iseendale. Nimelt suutsin paar päeva tagasi lõppude-lõppude-lõpuks toimetajale ära saata kõige viimase versiooni noorteraamatu ,,Mälestusteta suvi" viimastest peatükkidest. Lubasin endale, et kui see on tehtud, siis mõnulen süümepiinadeta järjest mitme mõnusa raamatu seltsis. Esimene neist siis ,,Korterikaaslane", mis juba ammu silma on jäänud.

Sisu kohta loe pikemalt kirjastus Varrak kodulehelt: Korterikaaslane.

,,Korterikaaslane" kuulub Varraku ajaviiteromaanide sarja. Täitsa õigustatult. See oli üks mõnus meelelahutus.

Mul ei hakanud kordagi igav. Lugemine läks ladusalt. Peategelased liikusid mõnusalt muudkui teineteise poole. Mingil hetkel küll tekkis tunne, et äkki nii palju takistusi ei peaks nende teel ees olema. Aga see tunne läks kiiresti üle.

Samas ei olnud tunnet, et ma pean nüüd kindlasti edasi lugema, et teada saada, mis juhtub. Sellist ülimat ootust polnud kordagi. Pigem rahulik kulgemine ettearvatava lõpu poole.

Peategelane Tiffy oli minu jaoks veidi segadusttekitav. Ühelt poolt oli ta kuidagi julge ja tegus ja elurõõmus. Teisalt aga see endine suhe, mis tuli üsna tugevalt uude suhtesse sisse. Samas jäi nagu taustainfot väheseks ja eriti ootamatu tundus ex-boyfriendi käitumine lõpuosas.

Meespeategelane Leon oli meeldiv ja muutus kiiresti omaseks. Samas oli ta rahulik ja kuidagi kaasaminevas rollis. Kohati liiga passiivne. Mõned aktiivsemale tegevusele vihjavad mõtted küll lipsasid vahepeal ta mõtetesse, kuid tegudeks ei saanud. Alles lõpuosas tegi ta paar suuremat žesti. Need aga olid armsad.

Mõnus mõne õhtu lugemine, mis annab mõnusa tunde ja hea meeleolu. Oleks mul kamin, siis just selline kamina ees lugemise raamat, millele pole midagi ette heita ja mis ei jäta sind pärast lugemist ülevoolavatesse tunnetesse üksi hulpima.

***
LEIA MU UUS LÜHIROMAAN ,,Valss Pärnu rannaliival" nüüd poodidest!!!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: