laupäev, märts 14, 2020

L. Riley ,,Seitse õde" (märts III)

456 lk
2015, Varrak




Oeh, ma pole ammu ühtegi raamatut niiiiii kaua lugenud. No üldse ei edenenud.

Raamatu sisu kohta saad pikemalt lugeda siit: Seitse õde.

Lugu on iseenesest väga põnev. Salapärane miljonär on lapsendanud kuus tüdrukut. Neid kasvatati luksuslikes tingimustes. Samas jäi kasuisa tüdrukute jaoks lõpuni salapäraseks. Nii et kui mees lõpuks suri, said tüdrukud vihjed oma mineviku kohta. Kerima hakkasid küsimused, mida nad varem polnud küsinud.

Esimene osa räägib esimese ,,õe" loo oma päritolu otsimisest. Saan aru, et iga järgmine osa on ette võtnud õdedest järgmise.

Vaheldumisi on esimese õe Maia lugu ning tema vanavanaema armastuse lugu. Selle juurde veel Rio De Janeiro Lunastaja Kristuse kuju valmimise lugu. See oli väga põnev osa ning tekitas suure tahtmise seda suursugust kuju oma silmaga näha.

Esimesed 300 lehekülge võitlesin endaga, et ma pooleli ei jätaks. See raamat jõudis minuni sellepärast, et on kuidagi mulje jäänud, et kõik loevad seda sarja ja kõigile meeldib. Juba algus oli veniv ja igav. Väga ebarealistlik ja mitte veenev. No aga ma ikka tahtsin teada, et mis siis kõigile meeldib.

Umbes 300nda lehekülje juures hakkas minevikus toimunud armulugu põnevamaks minema. Siis tundsin, et lugu läks nagu kuidagi käima. Sealt oli veidi lihtsam lugeda.

Kõige häirivam oli, et lugejat nagu peetakse lolliks. Paljusid asju korrati väga mitu korda. Umbes nii, et tegelane mõtles midagi, siis sai kellegagi kokku ja rääkis sama teema läbi ning lõpuks veel meenutas seda, kuidas sai teise inimesega kokku ja oma mõttest rääkis. Segane jutt, aga mõte selles, et sellist nämmutamist oli liiga palju. Paigal tammumist, kus kõik oli juba öeldud, aga seda öeldi veelkord.

No ja see korrutamine tegigi loo minu jaoks nii venivaks, et kuigi põhimõtteliselt oli lugu tore, siis oli seda väga raske lugeda.

Selle sarja järgmised raamatud minu lugemislauale ei jõua.


***
LEIA MU UUS LÜHIROMAAN ,,Valss Pärnu rannaliival" nüüd poodidest!!!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: