reede, märts 20, 2020

K. Applegate ,,Soovipuu" (märts V)

224 lk
2019, Varrak
Seda raamatut lugesime õhtujutuks lastele. Kui enne lugema asumist polnud ma kindel, mis vanuses lastele see raamat on mõeldud, siis nüüd tean, et ühtmoodi põnev oli nii 5- kui ka 11-aastasel. Samas tekkis küsimusi sõnade kohta samuti nii 5- kui ka 11-aastasel.

Raamatu sisu kohta saab rohkem lugeda kirjastus Varrak kodulehelt: Soovidepuu.

Väga raske on öelda, kellele see raamat on tegelikult mõeldud. Ühelt poolt on tegemist armsa lastejutuga tammest, kelle juurde kord aastas oma soove esitama tullakse. Teisalt on see suurepärane jutustus sallimisest, teistsugustega arvestamisest, ühtsusest, hoolimisest. ,,Soovipuu" kohta võib julgelt öelda, et see on lugu loos, millest erinevas vanuses inimesed loevad välja erineva loo.

Nagu öeldud, meie lapsed kuulasid seda kõik väga huvitatult. Jah, mitmeid sõnu nad ei mõistnud, kuid kui ära selgitasin, siis oli loogiline. Ilmselt üksi lugedes võiks lastel siis mõningaid küsimusi ikka õhku jääda. Lugeda on raamatut lihtne, sest peatükid on lühikesed ja tekst hõre... aga tegelikult on sisu poolest see päris tihe, nii et tuleb ikka kogu aeg kaasa mõelda.

Väikse apsakana on ilmselt läbi läinud see, et varese nimi raamatus on Trummike, kuid tagakaanel Bongo.

Julgen seda raamatut tõesti alates kooliealistest soovitada igale vanusele.

***
LEIA MU UUS LÜHIROMAAN ,,Valss Pärnu rannaliival" nüüd poodidest!!!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: