laupäev, märts 14, 2020

S. Bythell ,,Raamatukaupmehe päevik" (märts IV)

315 lk
2019, Ühinenud Ajakirjad




Ootused selle raamatu kallale asudes olid kõrged. No vaadake seda kaanepilti- kuidas saaks see külmaks jätta?

Nagu pealkiri ütleb, räägib teos päeviku vormis ühe raamatukaupmehe ja tema raamatukaupluse elust aasta aja jooksul. Pikemalt võid raamatu sisu kohta lugeda siit: Raamatukaupmehe päevik.

Raamatut sirvides meeldis mulle kohe, et iga päeva juures on välja toodud, kui palju on tellimusi ning kui suure summa eest päevas müüdi. Poole lugemise pealt guugeldades sain aru, et selline pood on ka päriselt olemas. Lugesin uuesti ka raamatu kirjeldust ja alles lugedes taipasin kokku panna, et tagakaanel on peategelase nimi sama, mis autori nimi esikaanel. Minu jaoks lisas see raamatule väärtust juurde.

Aga... suht kiiresti hakkas mul tegelikult igav. Minu jaoks ei kujunenud välja sellist suuremat lugu, mille poole liiguti. Igapäevane elu oli tore, aga kui see muudkui korduma hakkas, siis kaotas kiiresti uudsuse.

Minu jaoks oli teoses liiga palju pikki ingliskeelseid raamatute pealkirju, mis mulle midagi ei öelnud ja millega mitte mingisugust seost ei tekkinud. Ka mitte soovi neid guugeldada (ja ma guugeldan kõike, mis mulle vähegi huvi pakub!!!).

Suurim miinus oli aga raamatu vorm. Seda oli ikka väga raske lugeda. Tekst pisike. Selline paber mulle iseenesest raamatu puhul meeldib, kuid selle tekstiga koos see ei töötanud. Minul vähemalt oli küll raske seda lugeda.

Mul on hea meel, et selle teose läbi lugesin, aga erilist elamust ei tekitanud.

Kaanepilt on aga jätkuvalt ahvatlevalt ilus!


***
LEIA MU UUS LÜHIROMAAN ,,Valss Pärnu rannaliival" nüüd poodidest!!!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: