esmaspäev, märts 30, 2020

K. Hinrikus ,,Põmmu, Podsu ja teised sõbrad" (märts X)

48 lk
2010, Eesti Ekspress
Armas lasteraamat kahest siilist ja nende sõpradest. Vahvatest tegemistest metsas ning ka ootamatust linna sattumisest.

Mõnusa sooja tunde tekitas loomade omavaheline suhtlemine. Selline ühtsuse ja terviklikkuse tunnetamine. See tuli sellest loost väga hästi välja. 

Valisin selle raamatu raamatuvahetusest teiste raamatutega kaasa. Lugu oli vahva, kuid kiri võiks väikestele lastele lugemiseks ilmselt veidi suurem olla. Pildid aga meeldisid mulle väga.

Nüüd läheb raamat riiulisse, et ka lapsed saaksid seda avastada.

***
LEIA MU UUS LÜHIROMAAN ,,Valss Pärnu rannaliival" nüüd poodidest!!!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: