laupäev, juuli 18, 2020

J. L. Horst, H.J. Sandnes ,,Operatsioon Suvesaar" (juuli VI)

104 lk
2020, Varrak

Samuti üks mõnus lastele mõeldud detektiivilugu, milles peategelasteks lapsed. Minu jaoks oli see hoogsam ning rohkemate pööretega kui eelmisena loetud LasseMaia raamat. Loomulikult lisas minu jaoks plusse mõnus Põhjamaa loodus.

Lastele (vanuses 6-11-aastased) see samuti meeldis, nii et julgen soovitada küll.


***
Minu uus noorteromaan ,,Mälestusteta suvi" 1.osa nüüd saadaval! Telli raamat SIIT!


Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 






Kommentaare ei ole: