laupäev, detsember 03, 2022

K. Priilinn "Armastusega fännidelt" (detsember II)

183 lk 

2012, Tänapäev

See raamat sobis mulle praegu väga hästi. Nimelt kirjutan ise jätkuvalt oma noorteromaani "Meie megastaar". Selleks küsisin teistelt lugejatelt nõu, et milliseid (pop)muusikast rääkivaid teoseid nad teavad. No et taustauuringut teha. Üheks soovituseks oli see raamat. 

"Armastusega fännidelt" on täitsa fänniraamat. 18-aastane Lisann on ansambel Dreamblue tulihingeline fänn ning järgib bändi nende kontserttuuri ajal läbi mitmete riikide. Kuna Ketlin pole saladust teinud, et Roxette on üks tema suur lemmik, siis bänd seostus mulle loomulikult pidevalt just selle ansambliga. Aga noh, see on lihtsalt minu ettekujutus. 

Kuna minu enda raamat räägin bändipoiste tegemistest, siis oli täiesti õige aega ja koht, et näha, kuidas fännide poolelt asi tundub. Ütleme nii, et täitsa hull ikka, milleks mõnedki fännid valmis on. Samas oli lugu täiesti realistlik. Eks on nooremana isegi mitmeid bände täielikult fännatud. No ja ... praegu ju oma raamatu jaoks olen ka kahte ansamblit läbi ja lõhki internetist uurinud ja kuulanud ja vaadanud. Mida seegi muud on kui fännamine. 

Lugedes tundus korduvalt, et kas nii hulluks on ikka mõtet minna ja ennast kellegi teise tagaajamisse kaotada. Ja ... päriselt nii ju tehaksegi. Paljudel-paljudel bändidel ongi palju fänne, kes ootavad neid lennujaamas või hotellides, käivad kodude uste taga ootamas, pildistavad tänavatel-poodides-restoranides, teevad kingitusi, elavad selle hetke nimel, mil oma iidolile korraks otsa vaadata saavad ... Jah, tundub jabur ja ennastsalgav ning enda elu ignoreeriv, aga sellised inimesed on täitsa olemas. Nagu öeldud - isegi on see faas läbi tehtud. Tegelikult tean, et Eestiski on palju inimesi, kellega kohtudes mul küll tänagi võtaks naeratuse näole ja käe värisema, sest no "ta on nii äge ja kuulus jne". 

Tegemist siis tõsise sissevaatega selliste tulihingeliste fännide maailma. Väga äratav lugemiselamus. 

***

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: