reede, detsember 16, 2022

S.-L. James "One Direction. Tõeline fänniraamat" (detsember VI)

63 lk 

2013, Tänapäev

Veel üks fänniraamat ja veel üks ansambel, mille avastasin pärast seda, kui nad olid juba laiali läinud. Jätkuvalt teen taustauuringut enda noorteraamatu "Meie megastaar" kirjutamiseks.  One Direction on kindlasti bänd, mille tegemistest selleks ideid olen saanud, nii et loomulikult pidin ühel hetkel selle raamatuni jõudma. 

Nagu BTSi raamatu puhul, on ka seekord tegemist "mitteametliku ja autoritseerimata" väljaandega. See tekitab minus jätkuvalt iseenesest juba eelarvamusi. 

Ma ausalt ei tea, milline üks fänniraamat peaks välja nägema (või kui fänn peaks olema, et fänniraamatut naudid), aga seekordne teose oli minu jaoks veel eriti pinnapealne ning täis hinnanguid, mis teismelise suust kõlaksid usutavalt, kui raamatust lugedes ... veidralt. 

One Directioni teekond iseenesest on aga muljetavaldav. Raamatuski on korratud, kuidas nende teekord tippu oli kiire ja tempokas. See raamat on küll koostatud ajal, kui nad alles veel tegutsesid ning mitmedki saavutused alles veel saavutamata. 1D endine liige Louis tuleb järgmisel sügisel ka Eestisse esinema, nii et äkki õnnestub isegi ära näha.

Eks ta rohkem selline pildiraamat oli. 

***

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

 

Kommentaare ei ole: