reede, detsember 02, 2022

M. Meyer "Scarlet. Kuu kroonikad #2" (detsember I)

470 lk

2017 Pikoprint

Kuu kroonikad #2

"Kuu kroonikate" 1.raamatu "Cinder" lugesin läbi umbes aasta aega tagasi. See täitsa meeldis mulle ja teadsin, et tahan sarja lõpuni lugeda. See aasta on olnud aga, nagu ta on olnud. Muud teemad on lugemisest väga üle olnud. Paar päeva tagasi panin igast otsast käsipiduri peale ja otsustasin, et nüüd lihtsalt loen mõned päevad. Pikalt öökapil seisnud "Scarlet" oli üks esimesi, mille kätte võtsin. 

Kuigi aasta aega on 1.raamatu lugemisest möödas, siis polnud keeruline järjele saada. Tegevus algab Scarleti tegemistega. Õige pea tuleb kõrvale ka eelmisest osast Cinder, seega tegevus on ikka väga otseselt seotud.

Scarleti puhul on taustaks Punamütsikese ja hundi muinasjutt. Hundid on ära varastanud Scarleti vanaema, kes oli varem sõjaväes lennukipiloot. Politsei kuulutab juhtumi lootusetuks ning seda edasi ei uuri. Nii tuleb Scarletil endalt tegutseda. Ootamatult ristuvad ta teed tänavavõitleja Hundiga. Mõnda aega katsetatakse teineteise usaldusväärsust, siis tekivad nende vahel ka tunded, seejärel reetmine ... põhimõtteliselt ... tunded ... ohud ... No kogu kompott!

Jätkuvad kuulaste ja maalaste võimuvõitlused, nii vaimsed kui füüsilised. Kes vägivalda kardavad, siis siin on ikka päris mitu võitlusstseeni. Inimesi lehekülgedel ei piinata, kuid nende väliselt küll ehk et näeme tagajärgi. 

Jätkuvalt tundsin kuidagi sarnastust Sarah J. Maasi raamatutega. Samas oli Meyerit lugeda kuidagi turvalisem, sest tema puhul, kui tegelasel hakkab hästi minema, siis suure tõenäosusega see nii ka on. Maasi tegelased saavad iga hästimineku puhul kaela kümme hirmutavat uut takistust. Rääkimata sellest, et Maas vahetab südamerahuga keset lugu armastajapaari liikmeid jne.

Täiesti nauditav lugemine ning järgmised osad on ka juba raamatukogust toodud ning jõuavad kohe lugemisele! 

***

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: