pühapäev, juuni 09, 2019

G. Forman "Mina olin siin" (juuni IV)

288 lk
2016, Pegasus
Ma siin otsin ikka veel seda ideaalsert noorteraamatut, mis mulle väga meeldiks. Gayle Formanilt olen enne lugenud kahte raamatut: ,,Kui ma jään" ja ,,Kuhu ta läks". Need meeldisid mulle väga.

Raamatu sisukirjeldust saad lugeda kirjastus Pegasus kodulehelt siit: Mina olin siin.

Ma saan aru, et autor tahtis kirjutada depressioonist ja sellest, millised võivad selle tagajärjed olla, kui õigel ajal abi ei saa. Teema on oluline. Tegelikult me ei tea tihti, millised mured ja probleemid päriselt meid ümbritsevatel inimestel on. Pärast selle raamatu lugemist mina mõtlen küll veidi rohkem sellele, et kas on keegi, kellele mina peaks veidi rohkem tähelepanu pöörama, et see äkki aitaks õigel ajal õigeid märke märgata. Selles mõttes teos täitis oma eesmärki.

Sellegi poolest andis korduvalt tunda, et autori soov depressiooni teemast kirjutada oli nii suur, et ta lihtsalt pani teose kokku. Traagelniidid olid kuidagi liiga avalikult näha. Armastuse osa oli minu jaoks kuidagi eriti võltsilt sisse lükatud. See oli ilus ja tore... aga kõige muu taustal tundus kuidagi punnitatud ja ebareaalne.

Mul läks selle raamatu lugemiseks ikka päris mitu päeva. Ma väga tahtsin selle läbi lugeda, aga... ei kiskunud kuidagi kogu aeg ja kõikjal lugema. Sama autori teised teosed meeldisid mulle kindlasti kordades rohkem. Sellegi poolest pole kindlasti tegu kuidagi halva raamatuga, kuid oma eelmiste teostega on autor lati juba kõrgemale tõstnud.


***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 18 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.
Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: