reede, juuni 21, 2019

S. Amoruso ,,#tegijatüdruk" (juuni VIII)

224 lk
2016, Varrak

Mõtlesin pikalt, kas see raamat kuulub minu väljakutse "Kuidas ma 100 raamatu lugemisega külluseni jõuan" hulka või mitte. Otsustasin, et ei kuulu. Raamatukogust leidsin selle ilukirjanduse alt, kuid sisu sirvides tundus, et tegemist on motiveeriva hakkamasaamise teosega. Maakeeli eneseabi raamatuga.

Pikemat tutvustust saad lugeda kirjastus Varrak kodulehelt siit: ,,#tegijatüdruk".

See raamat on segu motivatsiooniraamatust, moeajakirjast ja enesearenguraamatust. Kuna autor on aastate jooksul loonud just riietega tegeleva firma, siis loomulikult on palju tähelepanu pööratud moele. Kuna see teema mind väga ei huvita, siis see oli kindlasti isiklik kiiks, mis kogu loo tähtsust minu jaoks vähendas. Aga see polnud kõige olulisem.

Iseenesest need mõned üksikud soovitused tööintervjuul käitumise ja CV koostamise kohta, mis olid toodud, nendega olin täitsa nõus. Need on asjalikud soovitused ja neid tasub järgida. Aga liiga palju oli juttu selles, kuidas ta korduvalt ja korduvalt hakkama ei saanud... ja need lood kordusid. Sellest mittehakkamasaamisest oli minu jaoks juttu rohkem kui edukast eluperioodist. Jäi mulje, et autor ise ka ei usu siiani, millega on hakkama saanud ja kuhu on jõudnud ning selline ebakindlus ei pane väga tema soovitusi uskuma.

Jah, autor rääkis sellest, et ebaedukast edukaks sai ta lihtsalt töötades. Siis, kui leidis enda tööandjana töö, mida tahtis teha ja lihtsalt tegi seda. Aga minu jaoks jäid puudu kõik need järgitehtavad otsest nipid ja soovitused, et kuidas teised ka nii saaks. Kas see mitte ei peaks selliste raamatute mõte olema? 

Usun, et algajale enesearenguga tegelejale võib selles isegi mõningaid huvitavaid soovitusi olla. Edasijõudnumatele ei soovita.


***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 19 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.
Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: