teisipäev, juuni 04, 2019

W. Herrndorf "Miks me varastasime auto" (juuni III)


212 lk
2018, Eesti Raamat
Eelmisel aastal Hea Noorteraamatu tiitli saanud ,,Miks me varastasime auto" jõudis minu lugemislauale, sest palusin endale soovitada häid noorteraamatuid. Selliseid eneseotsingute ja romantikaga. No nagu mu enda ,,Ütlemata sõnad". Nii ma siis heas usus seda raamatut lugema hakkasingi.

Ütleme nii, et ma lähenesin teosele vale ootusega. Lihtsalt võtsin kätte ja hakkasin lugema... muudkui romantikat ja eneseotsinguid jms oodates. Lõpp muudkui lähenes, aga midagi, mida ootasin, ei tulnud. Kahe poisi elude muutumine ning uue suuna poole liikumine oli küll. Perekondade (halvasti varjatud?) saladused olid ka.

Kindlasti oli see raamat teistsugune, kui nö klassikalised noortekad, aga pean tunnistama, et mulle meeldivad need klassikalised. Vähemalt praegu.

Kirjutatud oli teos mõnusalt. Lihtsalt hetkel mind ei puudutanud.


***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 17 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.
Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: