reede, juuni 28, 2019

S. Nopola, T. Nopola "Risto Räppar ja viimane hoiatus" (juuni X)

96 lk
2008, Tea Kirjastus



See raamat jõudis mu lugemislauale, kuna jäi silma oma poistele raamatukogust häid raamatuid otsides. Lähipäevil hakkan viimast korda üle lugema oma uue lasteraamatu "Kolme pärna saladused" käsikirja ja sellele toimetajat otsima. Seepärast püüan nüüd läbi lugeda mõned raamatud, mille põhilised tegelased on poisid, nagu minu uues raamatuski.

"Risto Räppar ja viimane hoiatus" on täitsa teistmoodi lasteraamat kui mina olen seni lugenud. Sisu kohta saad täpsemalt lugeda Apollo kodulehelt.

Teose tegevus on kiire. Kogu aeg kõik muutub ja tegevus liigub edasi. Samal ajal on mõned läbivad teemad, mis kestavad algusest lõpuni. No kasvõi viimase hoiatusega seotud teema, mis on ka teose pealkirjas sees.

Nagu kirjeldus ütleb, on raamat naljakas. Vähemalt minu jaoks küll. Mu lapsed pole seda veel lugenud, nii et ma ei tea, kuidas lapsena seda raamatut lugeda oleks. Minu jaoks tundus küll, et see võiks põnev olla. Samas oli tegevus päris hüplik, nii et nooremate laste jaoks võib segaseks jääda.

Pilte on väga palju, nii et lugedes või ette lugedes lapsel kindlasti igav ei hakka. Seetõttu võiks sobida ka väiksema kujutlusvõimega lugejale, kuna piltidel on ikka päris palju tegevust ära toodud. Kohati on tunne, et nagu poolenisti pildiraamatuga oleks tegu. Aga kindlasti on lugejaid, kellele see just meeldibki.


***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 19 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.
Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 



Kommentaare ei ole: