esmaspäev, juuni 03, 2019

N. Yoon ,,Sina minu kõrval ja maailm meie vahel" (juuni II)

320 lk
2016, Päikese Kirjastus

Siiani arvasin, et minu raamatutel on ilmselt kõige pikemad ja keerulisemad pealkirjad, aga ,,Sina minu kõrval ja maailm meie vahel" on vaieldamatult keerulisem. Rääkimata sellest, et inglise keeles on pealkiri hoopis ,,Everything, everything".

Sellega vingumine lõppes. Mulle väga meeldis see raamat. Lõpust alustades ütlen kohe ära, et selliseks lõpuks polnud ma valmis. Püüdsin ennast lugemise käigus kogu aeg ette valmistada, et millised on variandid ja et ma siis väga kurb ei peaks olema. Just seetõttu, et ühtegi õnnelikku varianti ei suutnud ma välja mõelda. Olid kurvad ja veel kurvemad. Pööre oli tõesti ootamatu. Loomulikult ei hakka aga siin sellest rohkem rääkima.

Sisu kohta saad pikemalt lugeda kirjastuse kodulehelt siit: ,,Sina minu kõrval ja maailm meie vahel"

Noorteraamatuid hakkasin praegu taas lugema seetõttu, et kirjutan ise oma noortekat ,,Mälestusteta suvi". Selle raamatu puhul oli minu jaoks üllatuslik kokkusattumus, et nii nagu minu raamatus, oli ka selles teoses oluline roll ,,Väiksel printsil" ja vägivaldsel pereisal. Pean selle siin igaks juhuks ära ütlema, sest need mõlemad on minu raamatusse sisse kirjutatud enne kui seda raamatut lugema asusin.

,,Sina minu kõrval ja maailm meie vahel" lugedes ma tõesti tundsin, mis tunne on elada nii, et sa ei saa maailma avastama minna ja kogu su elu kulgebki ühes majas, tundsin Olly emotsioone, Havaii avastamise rõõmu jne. Minu jaoks on see märk heast raamatust. Ma küll ei nutnud selle raamatu lugemise jooksul kordagi. Selle põhjuseks olid ilmselt lühikesed peatükid, sest nii kui hakkas mingi kurvem koht tulema, siis edasi lugedes läks see kiirelt üle.

Guugeldamise tulemusena tean, et minust on täitsa mööda läinud ka see film. Ilmselt tuleb nüüd kusagilt plaat leida ja ikka ära vaadata.

Vaieldamatult oli see väga hea noorteraamatu lugemiskogemus. Kindlasti võtan Nicola Yooni teise raamatu ka lugemisplaani. 

***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 17 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.
Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: