esmaspäev, september 11, 2023

A. Huang "Äraspidi armastus" (september III)

480 lk

2023, Tänapäev

Sellest raamatust olid puudu vampiirid. Ja zombied. Ja libahundid. 

Kõik muud teemad, miks võiksid lahutada kahte inimest, kes esimesel kohtumisel juba omavahel särisevad, olid olemas. Rääkimata sellest, et tegelikult olid nad mingi 8 aastat juba enne tuttavad. 

Ehk siis ma niiiii ootasin selle raamatu lugemist. Käisin ingliskeelsed versiooni raamatupoes korduvalt noolimas. Sotsiaalmeedias jäi see mulle pikema aja jooksul korduvalt ette ning teadsin, et tahan seda lugeda. 

Esimesest leheküljest alates oli aga selge, et abitusse olukorda jäänud tüdruk ning ootamatult teda päästma saabunud venna parim sõber on suht tavapärane algus sellisele raamatule. Potentsiaalne keelatud armastus oli olemas. Siis ma hakkasin ootama, et mind juhitaks mõnda põnevat teed pidi sinna, kuhu teada oli, et jõuame. 

Tegelikkus oli aga see, et ma olin kogu aeg kusagil ukse taga ja siis, kui sisse sain, oli pidu juba läbi. Mulle aga räägiti, et mis peol toimus ja anti tagant järgi ülevaade. Korduvalt oli olukord, et mul lihtsalt polnud infot, et üldse ise sama järelduseni jõuda, millist tulemust mulle jällegi näidati. Nii toimuski tegevus nagu kusagil mujal ja ma sain tagant järgi teada, milleni see kaadritagune tegevus viis. 

See võib minu isiklik kiiks olla, aga minu jaoks mehe vaatenurgast kirjutatud osa polnud usutav. Eriti kui mõelda, milline taust Alexil väidetavalt oli, siis ... Nojah, ma ise küll alati kritiseerin neid, kes ütlevad, et "sellised inimesed nii ei mõtle", aga minu jaoks ikkagi jäi Alexi sisekõne ebausutavaks. 

Kõik need teemad, probleemid ja saladused, mis lauale võeti, oleksid väärt olnud tervet triloogiat. Praegu olid need aga ühte raamatusse mahutatud, nii et ühegi teemaga piisavalt tegeleda ei jõutud. Seega oli asjade loomulik käik, et loo käigus ei saanud ma lugejana piisavalt infot, et ise mõista, mis suunas olukorrad liikuma hakkavad, enne kui need juba kohale jõudsid. 

Minu jaoks rikkus selle raamatu ilmselt ära pigem mu suur ootus ja lootus teose suhtes. Äkki, kui ma poleks seda enne raamatupoes paitamas käinud, oleksin vähem kriitiline ... või oli asi ikkagi selles, et vampiire ja libahunte lõpuks ei tulnudki...

Järjed jäävad minust igatahes lugemata. 

***

Minu uue raamatu saad tellida siit: 

Minu värskeima noorteraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.

Kommentaare ei ole: