reede, detsember 06, 2019

B. Peers "Lüriidiumivaras" (detsember V)

208 lk
2018, Helios
See raamat jõudis minuni taaskord sellepärast, et otsisin oma poistele sobilikke ja põnevaid raamatuid. ,,Lüriidiumivaras" räägib 11-aastasest koodimurjast, kes ei tea veel, et tal selline anne on. See tähendab, et koolis on ta pigem imelik, sest käitub nö imelikult. Nii juhtub alati, kui head asjad valesse kohta panna. Ootamatult leiavad ta üles pahalased ning kogu lugu läheb käima.

,,Lüriidiumivaras" on väga tempokas. Peatükid on lühikesed. Pikad kirjeldused puuduvad. Kiirelt kihutatakse läbi tempokate sündmuste ja põnevaid väljamõeldisi täis maailma.

Minu enda jaoks oli see teos kindlasti liiga kiire. Aga tundub, et lastele võib meeldida. Ja mul oli ka kogu aeg põnev ja tahtsin teada, mis edasi saab. Teistmoodi lugu oli küll.

Kindlasti poetan selle raamatu nüüd laste raamaturiiulile ning ootan, mida nemad sellest arvavad.

***
LEIA MU UUS LÜHIROMAAN ,,Valss Pärnu rannaliival" nüüd poodidest!!!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: