kolmapäev, detsember 04, 2019

E. Watt "Pettuste palee" (detsember III)

352 lk
2018, Pegasus
Oeh, andke nüüd mulle palun sari, mille kõik raamatud on ühtlaselt head!!!

"Pettuste palee" on järg raamatutele "Paberist printsess" ja "Murtud prints".

Nagu kirjutasin, siis "Paberist printsess" köitis mind slow bur romance armuloo pärast. "Murtud prints" jätkas seda veidi. Aga no kolmas osa "Pettuste palee" oli suht krimiromaan. No selline algeline ja hästi lihtsakoeline.

Lugu lõppes küll nii, et nüüd võiks selle sarja ka soovi korral kõrvale panna. Sees on rahu ja küsimused said vastused. Kirjastuse kodulehel on samuti märgitud, et ,,Pettuste palee" on Ella ja Reedi loo põnev lõpp. Aga no sari teatavasti sellega ei lõppenud. Eesti keeles küll raamatuid rohkem ei ole. 

Kuna sisukokkuvõtete järgi on selge, et järgmistes osades tuleb rohkem juttu teise venna -Eastoni- tegemistest, siis jäi silma, et tema teemat viimastel lehekülgedel veidi äratati.

Mulle meeldib jätkuvalt nende autorite stiil- mõnusalt kiire, kuid samas piisavalt informatiivne. Selles osas jätkus liigne "ma"-sõna kasutamine ning rohkem oli vigu kirjavahemärkidega. Vähemalt jäi eelmistest osadest rohkem silma. Aga see võis olla ka seepärast, et lugu enam ei köitnud nii palju ja siis oli aega mulle keskenduda.

,,Pettuste palee" lõpetamise järel juurdlen veel rohkem küsimusele, mida endalt kirjutades küsin- kas lugejad ootavad ühelt kirjanikult sarnaseid teoseid või pigem erinevaid? Autorina ju ikka arened ja püüad katsetada erinevat. Ja nii ka lugeja areneb ja muutub. Aga kuidas need arengud omavahel kokku lähevad? Näiteks selle sarja puhul kas ma tahan suhtedraamast krimiromaani sattuda?

Minu jaoks on see dilemma alati näiteks sarja "Mõni õhtu romantikat" raamatutega. Ühelt poolt tean, et lugejatel on teatud ootused selle sarja raamatutega. Teisalt kuulsin viimase osa kohta, et oh, kui hea, et see on midagi teistsugust, sest eelmised läksid juba sarnaseks...

Sain ära kaevelda oma isiklikud mured seoses raamatusarjadega, aga no need olid minu jaoks mõtted, mida see raamat tekitas. Millegi pärast arvan, et toon täna selle sarja 4. ja 5. raamatu ka raamatukogust koju ära, kuigi öö läbi lugemiseks ilmselt selle sarjaga enam ei lähe.

***
LEIA MU UUS LÜHIROMAAN ,,Valss Pärnu rannaliival" nüüd poodidest!!!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: