laupäev, detsember 28, 2019

L. Sachar ,,Pahupidikooli isemoodi lood" (detsember XII)

173 lk
2008, Draakon & Kuu

,,Pahupidikooli isemoodi lood" jäid mulle kätte, kui aitasin lapsel koolis kohustuslikult loetavat raamatut otsida. Seda raamatut neil nimekirjas pole, kuid esimest korda lugesin Sachari imelikke lugusid just lapse emakeele õpikust. Äratas kohe huvi küll.

Kirjastuse Draakon & Kuu kodulehelt saad raamatu kohta pikemalt lugeda. 

Need lood on tõesti omamoodi ja naljakad. Minu jaoks oli üllatus Vikipeediast lugeda, et see raamat ilmus esimest korda üle 40 aasta tagasi. Lugedes oli äratundmisrõõmu olukordadest, mis koolis ette tulevad... ja samas jaburaid lahendusi. Üldiselt jättis kogu raamat mõnusa ja positiivse tunde, kuigi tegelikult oli ju osades lugudes tegemist kõige selgema koolikiusamisega, mis nagu jäigi niisama ilma lahenduseta. Selliste jaburate lugude puhul aga see kuidagi ei häirinud.

Mõnus on ka raamatu formaat. Tavaliselt mulle sellised taskuformaadis raamatud ei meeldi, aga kuna see on kõvade kaantega, siis on hea lehti keerata. Kiri on hea suure vahega ning piisava suurusega. Võivad tunduda kõrvalised asjad, kuid eriti laste jaoks on lugemiselamuse saamiseks kõik sellised asjad tähtsad.

Lugesin täna lastele kohe ühe suvalise peatüki ette ka ning suud vajusid kõrvuni küll. Nii et nüüd läheb see teos laste lugemisriiulisse.

Leheküljel Head lasteraamatud on sellest raamatust kirjutatud nii: Pahupidikooli isemoodi lood.


***
LEIA MU UUS LÜHIROMAAN ,,Valss Pärnu rannaliival" nüüd poodidest!!!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 20 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
 Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

Kommentaare ei ole: